Sunday, October 24, 2010

Hari Hari Mendatang Yg Sangat Seksa gila..

ini telah menjadi persoalan yg muncul secara tiba2 kerana mana hilangnya duit kami ?
hal ini berlaku dlm keadaan yg sangat pelik di mana kami 4 org ( pat , pojie , nok & aku )
mengalami kesukaran duit. kami smua xmempunyai duit utk makan malam.
salah sorang rakan kami tiba2 hilang yakni dipercayai keluaq ngn awek pada mlm tersebut. ( ohh mannn ! )
nama xboleh diberitahu tapi aku mengesyaki yg dia berbuat sebegini.


                              xboleh macam ni broo ( kesian mmbe2 susah2 kt umah )


akhirnya satu panggilan telepon yg menyelamatkan keadaan susah aku neh.
di mana aku menelefon ibuku yg sedang enjoy2 tgk bola kt umah dan aku dah susahkan dia ( termasuk abah skali ya )
ibuku telah memasukan duit ke dalam akaun aku utk dibuat belanja. aku lah manusia paling gembira di atas muka bumi pada ketika itu. tima kasih maakk dan abah. i love both of you <3.



                           nak ja aku beli tapi xjumpa lagi.


dan pada malam tu, aku naek keta myvi hijau dan bwk slow2 ja takot jmpa polis.
slow2 , slow2, aku bwk last2 smpai jugak kt bank tuh dan aku berjaya kuarkan sedikit duit utk di belanja. xdak la byk sgt tapi cukup la utk mkn2 sikit.
maka berakhirlah malam yg menyiksakan.

2 comments: