Sunday, October 24, 2010

Kedah tertewas..

Aduhh ini merupakan malapetaka bagi pasukan kedah atau lebih dikenali sbg sang kenari.
perlawanan di stadium darul aman pada hari rabu yg lepas amat mengecewakan peminat2 seperti aku ni yg p tgk kt stadium time tuh.
aduhh seksanya laa bayaq rm15 tiket ( kena kapak ngan ulat )
tiket pon boleh abeh plak time2 aku nak smpai dekat2 konter tiket tuh.
dah la panas aku beratur. hitam lagi la aku yg smemangnya itam neh.
malam tu ngan panas nya la kt stadium..
mana xpanas dah penuh 1 stadium ngn org.
dah la perlawanan slow2 ngn kedah main xdk midfielder ( defend asyik clear p atas ja, mana midfielder neh ?? )
setelah 90 minit berlalu,
maka tamat lah permainan kedah yg mengecewakan berakhir dengan keputusan 0-0.


pada malam sabtu,
Kelantan VS Kedah - Separuh akhir ke-2
perlawanan berlangsung di kelantan, macam biasa la smua org da tau penyokong kelantan ni mmg fanatik gila.
penuh gila stadium kelantan time tuh. ( aku xsure sbb aku tgk tv ja )
pnya lama aku duk tgk kt kedai Anamuda tuh. last2 dpt koner kt kelantan
dia sepak lencong paihtu keeper tolong tolak masok goal.
aduiihhh lahh saketnya la hati time tuh tgk. ( ngn mmbe sblah duk jerit hobin jang hobin )
aduyai saket lagi la hati aku. dia org perak tapi lahir kt N.sembilan paihtu duk wat syok kata n. sembilan kuat la apa la. erghhh.
dah 90 minit, kedah kalah la dengan rasminya 1-0 di tangan kelantan.
erghh
maka berakhirlah kemaraan skuad kedah dengan jolokan sang kenari neh.


lu jgn risau, wa mesti sapotnya sapotnya.

No comments:

Post a Comment