Monday, October 25, 2010

Masih Belum Ku Sedari.........

wah, duk pom pram pom pram kt sini rupa2nya lagi 2 hari dah nak exam.
omaigosh, aku masih di awangan berapungan melupakan diri.
macam mana ni ? aku masih xdak mood untuk study sebetul betulnya seperti yg diharapkan oleh ma dad and ma mom. ( sory to both of you )
aku tgk bdk2 ni pon relex ja. xdak pon kelam kabut nk study.
smua tenang ja, yg jadi DJ lah, yg ahli muzik lah..
mat aluth raymond sorang ja asyik menghilang. aku pon taktau dia p.
tapi firasat aku mengatakan dia sedang sibuk ber....


ataupunn berr......

haa yg ni sgt2 lah merisaukan aku. hahaha

manakala pihak pihak gadis pula sedang begitu pulun study umpama di sblh ptg hari sudah exam.
bagus la geng2 gadis neh, patut la pointer depa lebih dari geng2 laki. ( aku tau ni pon sbb awek aku la yg duk abaq dia study tu lah study ni lah, aku duk dengaq tanpa perasaan ghairah lagi untuk study) :(
aku pulak masih lagi menulis blog ni walaupun aku sedari yg sbnrnya masih jauh langkahku dlm mencapai ilmu2 utk peperiksaan akan dtg.
aku ngan segelintir kwn2 aku masih mcm ni...

huhh betapa releksnya kami melepak lepak lagi di waktu kesusahan.


okay lah.. aku nak study pulak.
bye bye







No comments:

Post a Comment