Sunday, October 24, 2010

Jam 5 pagi di 36 TSW.

jam sudah berdering kringgg kringgg menandakan jam 5 pagi.
perot ku berbunyi lagu Oh fatimah buat kali ketiga pada pagi ini.
ini menandakan aku sangat2 lapar, spt yg telah dijanjikan oleh kawan2 rumah yakni ( pat dan jan )
utk makan bersama2 di......

Nasmir Jitra. 


maka aku menyeru mereka, oit celaka duk skype apa lagi lama sgt. kalau hg nak makan kt arau hg bagitau awai2.. ( ayatku kepada pat yg duk sibuk skype ngan awek mana tah )
pat yg tgh skype pun bergegas mencari seluaq pendek dia. 
jan yg mmg dah siap turut menanti di depan pintu biliknya.
kami hendak pergi menaiki kereta olen lantas menanyakan ajakan kami kpd olen. 
olen turut berstuju utk turut serta dlm ekspedisi makan di jitra.

Setibanya di jitra, kami bergegas ke tmpat yg di tnjukkan spt gmbr di atas.
tiba2 mamak tu ckp, nasik suda abes la. lagi 15 minit ada laa.
kami pun p la yasmeen pulak dengan perasaan hampa.
tiba2 mamak di kedai yasmeen pun ckp bnda yg sma tapi bezanya nasi sudah abeh langsung.
erghhhh, aku berasa sgt kecewa kerana lapaq gila2 dah.
setelah 15 minit berlalu kami pergi ke nasmir smula.

Di nasmir, lauk2 yg sedia ada menanti kami.
woowww ! gembira gila rasa time tuh. 
setelah 40 minit berlalu maka perot masing2 sudah kenyang.
waktu tgh lepak2 tuh, pat telah menanyakan 1 soalan bodoh abad ini pada firasat aku la. ( dia sembang mcm pandai IT )

pat : weih, nak donload lagu pree kt mna aaa? aku cari smua kna bayaq, tulih free ja last2 kena bayaq gak. ( dengan buat muka comei dan xbersalah.)
olen : HAHAHAHAHAHA, aku rasa nak bunuh ang ja patt oit. 
aku dan jan : gelak mmg gila2 babi dah time tuh, mmg xtau nak habaq cmna dah.

\
jan gelak mcm ni dah dengan duk habaq ais kluaq kot hidung aku dah nanti.


aku pon sambung gelak gila2 lagi la pastuh.
dah duk gelak2 olen p crita la cmna.
pas makan2 dan bayaq smua makanan tadi.
kami bergegas pulang ke rumah di taman sri wang.
perot masing2 kekenyangan. maka lelaplah mata kami. 

No comments:

Post a Comment